Chì ci hè a differenza trà lucidatrice à doppia azzione è lucidatrice rotativa

Chì ci hè a differenza trà lucidatrice à doppia azzione è lucidatrice rotativa?
Quandu si tratta di sceglie un lucidatore à macchina, una di e dumande più frequenti chì i nostri clienti ci facenu hè: "Chì differenza hè trà un lucidatore à doppia azzione è un lucidatore rotativu?" Hè una dumanda assai bona è per quelli chì principianu cù una lucidatrice à macchina, a risposta hè assai impurtante!

3

U Lucidatore Rotariu hè u più vechju di a so classa, prima di esce da a nova doppia azzione, avemu avutu solu stu tipu di lucidatrice. I lucidatori rotativi sò assai semplici - a testa gira solu in un modu, ùn importa quantu a pressiate nantu à a vernice di a vostra vittura, continuerà à girà à a velocità scelta. Gira ancu in una orbita custante, creendu un tagliu più aggressivu ma generendu più calore. Un lucidatore rotativu richiederà di avè più sperienza, duvete spostà manualmente a lucidatrice è avete bisognu di sapè à chì velocità sposta a macchina à traversu a vernice. U lucidatore rotativu hè più aggressivu, dunque correggerà graffi più profondi è vernice l'imperfezzioni, solu s'ellu hè adupratu currettamente.

Lucidatore à Doppia Azione (o Lucidatore DA cume hè più comunemente accurtatu) era una creazione rivoluzionaria. Gira in 2 manere sfarente: a testa gira in una azzione circulare cuncentrica nantu à un fusu chì a so volta gira in un muvimentu di circolazione più largu, distribuendu dunque u calore in una zona più larga, impedisce u calore eccessivu è l'accumulazione di attriti, rendendulu assai più sicuru à a vostra vittura. Di conseguenza, pudete abbandunà sta lucidatrice chì gira nantu à un unicu postu è impedisce di brusgià a vostra vernice. Questu face un DA a scelta perfetta per l'amatori dilettanti chì cercanu di mantene a vittura chì cerca "tip top" ma senza a preoccupazione di un potenziale ri-spray!


Tempu di posta: Sep-16-2020